مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:152022-01-09سياسي

کمک مومنانه| اهدای 3500 بسته معیشتی در شهرقدس


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از اهدای 3500 بسته معیشتی با کمک 50 گروه جهادی، مساجد و خیرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سرگرد هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) شهرستان قدس عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه شهرقدس اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه و دهه بصیرت در ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه ستاد تکریم فاطمیه، 3500 بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شد.

وی گفت: طی مدت شیوع کرونا گروه های مختلف بسیج و جهادی اقدامات گوناگونی در حوزه بهداشتی و تهیه مواد ضدعفونی کننده، کمک به اقشار آسیب پذیر در سطح شهرستان و ایجاد اشتغال برای گروه های مختلف مردم انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس افزود: مهمترین مولفه روحیه همدلی و مواساتی است که در سطح جامعه وجود داشته و همه مردم برای رفع مشکلات و کمک به هم نوع به یکدیگر یاری می رسانند و این کمک های مومنانه که در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفته یکی از جلوه های زیبایی است که با روحیه انقلابی و مکتب اسلامی به وجود آمده است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 20 مرحله کمک مومنانه در سطح شهر برگزار شده و این تعداد بسته ها که با کمک خیرین تهیه شده به دست افراد نیازمند و جامعه هدف خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| اهدای 3500 بسته معیشتی در شهرقدس

کمک مومنانه| اهدای 3500 بسته معیشتی در شهرقدس